Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Mission z 3 Serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Curse of the Sand
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groszek941
Administrator



Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Śro 17:55, 14 Gru 2011    Temat postu: Karty Mission z 3 Serii

A oto Karty Mission z 3 Serii 'Curse of the Sand'


'Stały'
Efekt:Możesz dodac następujący efekt do karty Jutsu 'Shadow Clone Jutsu': 'Efekt: Zmień Combat Attribute użytkownika, na taki sam jak jeden z twoich Ninja w grze, podczas tej tury.


Efekt: Wybierz typ Karty (z wyjątkiem Klient). Następnie, spójrz na 1 z kart przeciwnika z jego ręki. Jeśli Karta nie jest wybranym Typem, przenieś go do Pola Chakry jego prawowitego właściciela. Jeśli karta jest wybranym przez ciebie typem, zniszcz ją z jego ręki.


'Odbicie'
Efekt: Pomiń Fazę Organizacji w tej turze.


Cel: 1 Ninja w twoim Polu Chakry
Efekt: Przenieś cel do Wioski. Cel jest zniszczony na końcu tej tury.
Jednakże, nie możesz wybrać Ninja jako cel, jeśli inny Ninja w twojej Wiosce będzie mieć takie samo imię.


Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Połóż X liczbę monet Ostrza Ninja symbolizujące +1/+1 na celu. X = liczba z 'Make-Out Paradise' karty misyjne w twoim Polu Chakry.


Stała
Efekt: Możesz dodać poniższy efekt do Karty Jutsu 'Sharingan Eye'
Efekt: Użytkownik dostaje 1 z charakterystyk z twoich Ninja w grze, podczas tej tury.


Stała (2)
Efekt: Twój przeciwnik musi grać, pokazując wszystkie karty jakie ma w ręce.


Cel: (1) Każdy Zdrowy Ninja (2) Każdy Ranny Ninja
Efekt: Zrań Cel (1), Ulecz cel (2).


Stała
Efekt: Każda Karta Misji, w rękach obu graczy dostaje +1 do kosztu wejścia.


Stała
Efekt: Każda Karta Misji, w rękach obu graczy dostaje -1 do kosztu wejścia.


Efekt: Twój przeciwnik nie może używać Kart Misji, podczas tej tury.


Efekt: Pociągnij 2 karty. Kiedy ta karta znajdzie się w Polu Chakry,
Prawowity Właściciel tej karty nie może zwerbować żadnego Ninja.


Efekt: Obaj gracze tasują swoje Decki.


Stała (2)
Efekt: Każdy twój Ninja dostaje +1 'Mental Power'.


Stała
Efekt: Zmień liczbę do wygranych Nagród Bitewnych do 12. Ta karta nie może być użyta jeśli twój przeciwnik ma 5 lub więcej Nagród Bitewnych.


Cel: (1) 1 z twoich Ninja (2) 1 z Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Podczas tej tury, jeśli cel (1) został wysłany do walki sam, cel (2) musi zablokować cel (1), jeśli to możliwe.


Stała
Efekt: Każdy Ninja dostaje -1/-1. Ten efekt nie może być duplikowany.


Odbicie
Cel: 1 z twoich Rannych Ninja
Efekt: Lecz cel


Stała
Efekt: Możesz dodać poniższy efekt do Karty Jutsu 'Byakugan'
Efekt: 'Zobacz 4 karty z góry Decku i odłóż w obojętnie jakiej pasującej ci kolejności.'


Cel: (1) 1 z twoich Ninja (2) 1 Ninja z takim samym imieniem jak cel (1) np. 'Hyuga'
Efekt: Wróć cel (1) do ręki jego prawowitego właściciela. Następnie, przenieś cel (2) na górę Decku jego Prawowitego Właściciela.


Cel: 1 Karta Jutsu w twoim Koszu
Efekt: Przenieś cel na górę swojej Talii.


Efekt: Gdy którykolwiek z twoich Ninja zostanie zniszczony po byciu w grze podczas tej tury, możesz ruszyć się 1 'Jonin' Ninja z twojej ręki do twojej Wioski.


Efekt: Zniszcz 1 Ninja w swojej ręce żeby poszukać 1 Ninja (Nie z Liścia) w twoim Decku, pokaż go swojemu przeciwnikowi następnie włóż go do swojej ręki i potasuj swoją talię.


Cel: X to liczba Kart w twoim Koszu.
Efekt: Przenieś cel na górę swojej Talii według swego uznania. Ten efekt może być użyty tylko wtedy kiedy masz 1 lub więcej Ninja 'Female' w grze. X liczba twojej Chakry.


Efekt: Tylko 'Female' Ninja mogą być wysłani do walki podczas tej tury. Twój przeciwnik może zorganizować Team kiedy ta karta jest grana.


Cel: Twój 'Rock Lee'
Efekt: Połóż 1 monetę wzrostu na celu.


Cel: 1 z 'Rogue Ninja' twojego przeciwnika
Efekt: Przenieś cel do twojej Wioski chyba że już masz Ninja z takim samym imieniem jak cel. Zwróć cel Wiosce jego pierwotnego właściciela pod koniec tury.


Stała
Efekt: Wszyscy Ninja najwyższego Stopnia którzy są obecnie w grze dostają +1/+1. Ten efekt nie może być skopiowany.


Stała
Efekt: Podczas Wymiany Jutsu, możesz zniszczyć jedną kartę z góry swego Decku w celu zmienieniu pozycji Ninja w 1 z twoich Teamów.


Stała
Efekt: Możesz zorganizować Team składający się z 4 Ninja.


Stała
Efekt: Nie Ninja może być leczony.


Stała
Efekt: Możesz załadować Chakrę podczas Wymiany Jutsu.


Stała
Efekt: Jeśli jakikolwiek z twoich Ninja zostanie zniszczony będący w grze, możesz wysłać go do Pola Chakry zamiast do Kosza.


Efekt: Możesz pokazać 1 'Ninja Toad' w twojej ręce, przeciwnikowi, żebyś mógł go dać na sam dół Talii w celu pociągnięcia 3 Kart z Decku.


Efekt: Szukaj w swoim Decku 1 Ninja 'Sasuke Uchiha' z 'Growth' w swojej Talii, pokaż go przeciwnikowi i włóż do ręki. Następnie, przetasuj swój Deck. Ten efekt nie może być użyty gdy masz 'Sasuke Uchiha' w grze.


Trwała
Efekt: Jeśli twój przeciwnik zdobył Kompletne Zwycięstwo przez różnicę Team Power 8 lub więcej, zniszcz każdego ninja walczącego przeciwko użytkownikowi.


Trwała (1)
Efekt: Żaden gracz nie może wprowadzić jakiegokolwiek Ninja. Ta karta nie może być używana podczas tury, w której Ninja został wprowadzony.


Cel: Każdy Ranny Ninja
Efekt: Lecz Cel.


Trwała (3)
Efekt: Kiedy twój przeciwnik używa Karty Misji, to wartość Licznika Tur twojego przeciwnika jest zredukowana przez X. Wartość X to liczba monet położonych na kartach.


Odbicie
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Podczas tej tury, jeśli cel jest wysłany tylko do bloku, żaden z zespołów Atakującego nie może wygrać Nagrody Bitewnej.


Efekt: Podczas tej tury, możesz używać dowolnej ilości Kart Misji.


Trwała
Efekt: Twoi Ninja nie mogą otrzymać żadnego Damage poprzez remis.


Cel: 1 z Klientów twojego Przeciwnika
Efekt: Przenieś cel do swojej Wioski, jeśli nie masz takie samego Klienta w grze w swojej Wiosce.


Odbicie
Efekt: Gracz z największą ilością Ninja w grze przenosi 2 Ninja do ręki ich pierwotnego właściciela. Gracz z mniej Ninja w grze przenosi 1 Ninja do ręki pierwotnego właściciela.


Efekt: Jeśli masz 'Neji Hyuga' w grze, możesz przeszukać 1 Kartę Jutsu z 'Wymaganiem: Byakugan' w swojej Tali, pokaż ją swojemu przeciwnikowi i włóż do ręki. Następnie, przetasuj swój Deck.


Cel: Dowolna liczba Kart twoich Rannych Ninja
Efekt: Przenieś cel do spodu Talii pierwotnego właściciela by przenieść każdego Ninja w twojej ręce z takim samym imieniem jak cel do twojej Wioski.


Trwała (4)
Efekt: Za każdym razem kiedy rzucasz monetą Ostrza Ninja, możesz ignorować wynik i możesz rzucać nią jeszcze raz. Jeśli musisz rzucać monetą niejednokrotnie, możesz tyle że przerabiasz od początku jednego z pstryknięcie. Ten efekt tylko może być zastosowany raz przez 'efekt monety Ostrza Ninja' i nie może być on duplikowany.


Trwała (4)
Efekt: Za każdym razem kiedy rzucasz monetą Ostrza Ninja, wynik jest uznawany za Ogon niezależnie od wyniku. Jeśli musi rzucać monetą nie-jednokrotnie, wtedy tylko 1 z wyników twojego wyboru jest uznawany za Ogon. Ten efekt może być zastosowany tylko raz przez 'efekt monety Ostrza Ninja' i nie może być on duplikowany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Czw 16:35, 15 Gru 2011, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Curse of the Sand Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin