Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Jutsu z 3 Serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Curse of the Sand
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groszek941
Administrator



Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Wto 18:17, 13 Gru 2011    Temat postu: Karty Jutsu z 3 Serii

A oto Karty Jutsu z 3 Serii 'Curse of the Sand'


Wymagania: 'Naruto Uzumaki' + 'Clone Status'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja X razy. Policz liczbę razy kiedy miałeś głowę i dajesz tyle samo Damage celu.


Wymagania: 'Rock Lee'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, zniszcz cel.


Wymagania: 'Rock Lee'
Cel: Użytkownik
Efekt: Oryginalna wartość celu 'Combat' jest potrajana podczas tej tury. Cel otrzymuje 1 Damage na końcu Showdown.


Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Cel dostaje +2/+2 podczas tej tury i następnej.


Wymagania: 'Fang' Combat Attribute
Cel: Każdy Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: Cel dostaje 'Animal' podczas tej tury.


Wymagania: 'Fang' Combat Attribute
Cel: Każdy 'Animal' Ninja w Teamie Użytkownika
Efekt: Zniszcz 2 Karty z góry przeciwnika Decku dla każdego celu.


Wymagania: 'Sharingan Eye'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja 4 razy. Zadaj Damage celowi równemu liczbie głów, ty dostajesz, -1.


Cel: 1 z Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Zawróć cel i wszystkie karty w ręce twojego przeciwnika do Decku ich pierwotnego właściciela, i przetasuj.


Cel: 1 Ninja
Efekt: Cel dostaje +1/+1 podczas tej tury lub +1 'Mental Power'.


Cel: 1 Ninja
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli wypadnie głowa, cel dostaje -2 'Mental Power' podczas tej tury, jeśli ogon cel dostaje -1 'Mental Power' podczas tej tury.


Efekt: Wybierz i zniszcz do 2 kart w Polu Chakry twojego przeciwnika.


Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Cel dostaje -X/-X podczas tej tury. Maksymalna wartość X jest większa z 'Combat' użytkownika lub wartości 'Support'.


Wymagania: 'Genjutsu' Combat Attribute
Cel: Każdy z walczących twoich Ninja
Efekt: Cel nie może stać się celem Karty Jutsu twego przeciwnika podczas tej tury, w dodatku cel dostaje 'Clone Status'


Wymagania: 'Genjutsu' Combat Attribute + 'Clone status'
Cel: 1 z walczących Tylnych Ninja przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zmień cel do statusu rannego.


Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Połóż monetę Ostrza Ninja na celu symbolizującą 'Zbroję' na celu. Ninja z 1 Zbroją lub więcej może redukować Damage o 1 poprzez usunięcie jednej ze zbroi.


Wymagania: 'Sand' Combat Attribute
Cel: 1 Ranny Ninja
Efekt: Zniszcz cel.


Wymagania: 'Mind' Combat Attribute
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Zawróć cel do ręki jej prawowitego właściciela.


Wymagania: 'Food' Combat Attribute
Cel: Użytkownik
Efekt: Jeśli Zespół celu wygrywa Zwycięstwo albo Wybitne Zwycięstwo podczas tej tury, zniszcz 2 Nagrody Bitewne twojego przeciwnika.


Wymagania: 'Byakugan'
Cel: 1 Ninja
Efekt: Cel dostaje +2/+2 podczas tej tury. W dodatku, jeśli Team celu odniesie Zwycięstwo lub Kompletne Zwycięstwo, wybierz 1 losową z Kart przeciwnika i zniszcz ją.


Efekt: Szukaj Karty Jutsu 'Kunai' w swoim Decku i przenieś ją do Pola Chakry. Następnie, potasuj Deck.


Cel: X to liczba Kart Jutsu 'Kunai' w twoim Polu Chakry.
Efekt: Wróć cel do ręki jego prawowitego właściciela. X (koszt Jutsu) możesz zapłacić tylko i wyłącznie kartami z symbolem 'Earth'.


Wymagania: 'Kakashi Hatake'
Cel: 1 Ninja
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, zniszcz cel. Jeśli jest ogon, zadaj 1 Damage.


Wymagania: 'Zabuza Mommochi'
Cel: Wszyscy Zdrowi Ninja twojego przeciwnika
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja dla każdego celu. Jeśli jest głowa, obróć Ninja do statusu rannego.


Wymagania: 'Byakugan'
Efekt: Twój przeciwnik niszczy X liczbę Kart ze swojej ręki losowo. Maksymalna wartość wynosi 3.


Wymagania: 'Oil' Combat Attribute
Efekt: Szukaj 1 'Ninja Toad' Ninja w swoim Decku. Ustaw go w jakimkolwiek położeniu w Zespole użytkownika. (Wejście kosztu Ninja musi równać się lub wynosić mniej niż twój Turn Marker). Następnie, przetasuj swój Deck.


Wymagania: 'Male'
Cel: 1 Ninja 'Male' walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Użytkownik zmienia się z Mężczyzny w Kobietę podczas tej tury. Następnie, przenieś cel na tył Teamu czyli jest Tylnym Ninja. Wróć cel do jego oryginalnego Teamu po Showdown.


Wymagania: 'Rock Lee'
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Twój przeciwnik rzuca monetą Ostrza Ninja 2 razy. Jeśli 2 razy wyrzuci głowę, efekt jest negowany. Jeśli nie, cel jest zniszczony.


Efekt: Zniszcz 1 kartę z góry talii przeciwnika.


Cel: 1 Ranny Ninja
Efekt: Moc celu wynosi 0/0 podczas tej tury.


Wymagania: 'Special Jonin' lub wyższa ranga
Cel: 1 Ninja walczący przeciwko Użytkownikowi
Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja 3 razy. Jeśli miałeś raz głowę, cel dostaje -2/-2 podczas tej tury. Jeśli miałeś głowę 2 lub więcej razy, zadaj 1 Damage celowi.


Efekt: Wybierz 1 Symbol. Szukaj 1 kartę w swojej Talii z wybranym symbolem i przenieś ją do Pola Chakry. Następnie, przetasuj Deck.


Cel: Użytkownik
Efekt: Atrybut Walczący celu zostaję zmieniony podczas tej tury na 'Sound'. W dodatku cel dostaje poniższy tekst podczas tej tury. 'Jeśli Team Celu jest Pokonany lub Kompletnie Pokonany, zadaj 1 Damage Głównemu Ninja, tak właśnie walczącemu przeciwko Celowi.'


Wymagania: Ninja z 'Water' Symbol
Cel: Użytkownik
Efekt: Cel dostaje +X/+0 podczas tej tury. X = to jest oryginalny celu 'Status Ranny' Combat.


Cel: 1 Karta Jutsu z symbolem 'Fire' będąca grana.
Efekt: Neguje i niszczy cel.


Efekt: Wybierz 1 Kartę z ręki przeciwnika, losowo i zniszcz ją.


Cel: Użytkownik.
Efekt: Cel dostaje +5/+5 podczas tej tury. Jeśli cel nie jest 'Satoosa' lub wyższą rangą Ninja, zniszcz cel na końcu tej tury.


Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Wróć cel do ręki jego prawowitego właściciela.


Efekt: Rzuć monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, pociągnij 2 Karty. Jeśli jest ogon, pociągnij 1 kartę. Następnie, przenieś taką samą liczbę Kart do swojego Pola Chakry.


Cel: 1 Ninja
Efekt: Zadaj 1 Damage celowi. Ta Karta Jutsu nie może być zanegowana.


Cel: Nagrody Bitewne twojego przeciwnika
Efekt: Szukaj 1 Karty Misji w Celu i wyślij go do Kosza jego prawowitego Właściciela.


Cel: 1 Ninja z niższym kosztem wejścia niż Użytkownik
Efekt: Moc celu nie może być dodana do mocy Teamu podczas tej tury.


Cel: 5 Nagród Bitewnych twojego przeciwnika
Efekt: Wróć cel do ręki prawowitego właściciela. Następnie, zniszcz tyle kart aby mieć ich 6 lub mniej w swojej ręce.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Śro 16:26, 14 Gru 2011, w całości zmieniany 9 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Curse of the Sand Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin