sebaq111
Administrator
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pią 18:26, 16 Gru 2011 Temat postu: Karty Misji z 4 Serii |
|
|
A oto Karty Misji z 4 serii 'Revenge and Rebirth'
Cel:1 z twoich Ninja
Efekt:Rzuć monetą Ostrza Ninja, jeśli wypadnie Głowa, to Team Celu nie może być Blokowany podczas tej tury, jeśli Cel jest sam w Teamie.
Ciągła.
Efekt:Jeśli jakiś z twoich Ninja jest wysyłany do Ataku, możesz przenieś górna kartę z Talii do Pola Chakry.
Cel: (1)Jeden z twoich "Naruto Uzumaki" Ninja
(2)Każda moneta Wzrostu na twoich Ninja.
Efekt:Przenieś Cel (2) na Cel (1).
Efekt:Jeśli 1 z twojego Teamu Ninja użyje 3 lub więcej kart Jutsu podczas tej tury, to ten Team Kompletnie Zwycięża bez względu na wynik walki.
Cel:1 z twoich "Ciągłych" kart Misji
Efekt:Przenieś cel do Talii jej Pierwotnego właściciela. Później potasuj tą Talię.
Ciągła
Efekt:Jeśli masz 1 lub więcej Ninja w grze z cechą "Sharingan Eye" możesz zniszczyć 1 kartę z ręki na początku tury w celu pociągnięcia 1 karty.
Efekt: Jeśli dajesz "Sasuke Uchiha" z ręki z Kosztem Wejścia +2 do Wioski lub przez efekt Wzrostu podczas tej tury pociągnij 3 karty.
Ciągła
Efekt:Każdy gracz musi zapłacić 1 dodatkową Chakrę jego wyboru za każdym razem kiedy jego Ninja używa Jutsu.
Efekt:Za każdym razem kiedy twoje teamy wygrają 1 lub więcej Nagród Bitewnych, zniszcz tą samą liczbę Nagród Bitewnych przeciwnika w zamian.
Cel:1 z Geninów lub niższej rangi Ninja przeciwnika
Efekt:Przenieś cel do swojej Wioski, chyba że masz już Ninja z taką samą nazwą jak cel. Jeśli Cel jest dalej w grze, przenieś go do Wioski przeciwnika na końcu tury.
Efekt:Tylko 1 z Ninja przeciwnika może użyć tylko 1 Jutsu podczas tej Tury.
Cel: 1 z Ninja przeciwnika
Efekt:Cel Teamu nie może być wysłany do walki podczas tej tury.
Na 2 tury.
Cel: 1 Ninja
Efekt:Przytwierdź to kartę do celu żeby dać mu -1/-1.(Jeśli przytwierdziłeś ją do Ninja przeciwnika, on ją kontroluję).
Efekt:Twój przeciwnik może zorganizować Teamy. Podczas tej tury do walki moga przystąpić tylko Genini.
Ciągła
Cel:1 ranny Ninja
Efekt:Przytwierdź tą kartę do Celu. Cel nie może być uleczony(jeśli przytwierdzasz tą kartę do Ninja przeciwnika, on ją kontroluję).
Riposta
Cel:1 twój Ninja
Efekt:Jeśli team celu Wygra lub Kompletnie Wygra podczas tej tury neguj wszystkie Obrażenia dane w Showdown. Później połóż monetę wzrostu na celu.
Trwa 3 tury.
Cel:1 z twoich Ninja
Efekt:Przytwierdź tą kartę do celu. Siła mentalna celu wynosi "0".Kładź monetę Ostrza Ninja na celu po każdej twojej turzy do końca tej Misji, symbolizującą +1 Siły Mentalnej.
Riposta Trwa 2 tury.
Cel:1 Ninja
Efekt:Przytwierdź tą kartę do celu. Cel nie może być wysłany do walki (jeśli przytwierdzasz tą kartę do Ninja przeciwnika, on ją kontroluję).
Ciągła
Efekt:Żadna karta z słowem "seal" w nazwie nie może być użyta.
Efekt:Pociągnij taką samą liczbę kart co liczba wszystkich "Ninja Dog" w grze.
2 tury trwa.
Efekt:Kiedy Team z obojgiem "Kakashi Hatake" i "Might Guy" jest wysłany do walki z Ninja Team ,ten Team odnosi Kompletne Zwycięstwo bez względu na wynik walki.
4 tury trwa.
Efekt:Każdy Atakujący Team, który ma Ninja z Kosztem Wejścia 8 lub więcej może być zblokowany tylko przez Team, który ma Ninja z Kosztem Wejścia 8 lub więcej.
3 tury trwa.
Efekt:Jeśli gracz zniszczy Ninja z Kosztem Wejścia 6 lub więcej, w wyniku Showdown. To ten gracz przegrywa grę na końcu swojej tury. Jeśli obaj graczę zniszczą Ninja z Kosztem Wejścia 6 lub więcej w wyniku Showdown, Atakujący wygrywa.
Ciągła
Cel:1 z twoich Ninja
Efekt:Przytwierdź tą kartę do celu.Jeśli cel poniesie Zwycięstwo lub Kompletne Zwycięstwo, wygraj 1 Nagrodę Bitewną.
Efekt:Obaj gracze muszą zniszczyć ich Ninja z Wioski z najwyższym Kosztem Wejścia.(Jeśli gracz ma 2 lub więcej Ninja z największym Kosztem Wejścia to wybiera 1 i niszczy ją).
Efekt:Jeśli wszyscy twoi Ninja w grze są "Leaf" ciągnij karty dopóki nie będziesz miał ich 6 na ręce.
Cel:Każda karta Jutsu w twoim Koszu
Efekt:Przenieś cel do Talii pierwotnego właściciela. Później potasuj tą Talię.
Trwa 3 tury.
Efekt:Każdy grający Ninja "Leaf" dostaje -1/-1.
Trwa 4 tury.
Cel:1 Ninja
Efekt:Przytwierdź do kartę do celu. Cel Nie może być użytkownikiem Jutsu.(jeśli przytwierdzasz tą kartę do Ninja przeciwnika, on ją kontroluję).
Cel: (1)Twój "Gaara of the Desert"
(2)X twoich Ninja w grze
Efekt:Zniszcz cel (2) aby położyć X moneta Ostrza Ninja symbolizujący +1/+1 na celu (1)
Efekt:Poszukaj 1 "Platon" w twojej Talii, pokaż go przeciwnikowi i weź go do ręki. Następnie potasuj Talię.
Riposta
Cel:1 z Ninja przeciwnika
Efekt:Jeśli cel jest wysłany do Ataku podczas tej tury, cel Teamu uważany jest za Walczący Team podczas Showdown.
Ciągła
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt:Przytwierdź tą kartę do celu. Cel nie może otrzymać 2 lub więcej obrażeń z wyjątkiem wyniku Showdowna.
Riposta
Cel: 1 z twoich Ninja
Efekt: Cel Teamu może blokować 2 Teamy Ninja przeciwnika podczas tej Tury. (Zablokowane zespoły łączą swoje siły Teamu w Showdown).
Cel: (1) 1 z twoich Ninja z "Byakugan"
(2)Wszyscy Ninja przeciwnika nie z "Leaf" z Kosztem Wejścia X lub mniej
Efekt:Zmień status Celu (2) na Ranny. X - Koszt Wejścia celu (1) -2
Efekt:Przenieś 1 "Jonin" z twojej ręki do Wioski.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sebaq111 dnia Sob 13:01, 17 Gru 2011, w całości zmieniany 9 razy
|
|