Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Ninja z 7 serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Quest for Power
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
narutoSage
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomin

PostWysłany: Sob 15:47, 28 Sty 2012    Temat postu: Karty Ninja z 7 serii

A oto właśnie karty Ninja z serii Quest for Power:

Valid:Gdy twój przeciwnik ma Sasuke Uchiha w drużynie w grze to ten ninja dostaje +2/+0.

Jeśli twój przeciwnik ma Naruto Uzumaki w grze to ten ninja dostaje +2/+0.

Kiedy ten ninja jest wysyłany do ataku i nie jest blokowany to możesz wybrać 1 Battle Rewards przeciwnika losowo i przełożyć ją do swojej ręki.
Później przełóż 1 kartę w ze swojej ręki do Battle Rewards przeciwnika.

Valid:Jeśli ten ninja jest wysyłany do ataku z Ninją Genin jako główny ninja to ninja genin dostaje +1/+0 podczas tej tury.

Valid:Jeśli ten ninja jest wysyłany do bloku z ninją geninem jako ninja do wsparcia to ninja genin dostaje +0/+1 podczas tej tury.

Valid:Jeśli twój przeciwnik ma 4 lub więcej Battle Rewards to ten ninja dostaje +2/+0.

Kiedy ten ninja jest w grze to każdy gracz musi wybrać 1 ze swoich ninja genin, jeśli mają jakiegoś to oddają go do ręki prawdziwego właściciela.

Valid:Jeśli masz Naruto Uzumaki w grze to ten ninja dostaje +0/+1.

Valid:Jeśli ten ninja jest wysyłany do walki możesz spojrzeć na wszystkie karty przeciwnika w ręce oprócz jednej.

Ten ninja może być dodany do drużyny tylko z ninją (ninjami) Genin.

Na początku Battle Phase możesz zmienić tego ninja na status rannego.
Valid: Każdy w grze " Academy Ninja Student" ninja oprócz tego ninja dostaje +1/+1

Kiedy ten ninja jest wysyłany do ataku to dostaje +1/+0 podczas tej tury. Gdy ten ninja jest wysyłany do bloku to dostaje +0/+1 podczas tej tury.

Valid:Kiedy drużyna tego ninjy wygra jedną lub więcej Battle Rewards w rezultacie Showdown wybierz i przełóż 1 z ninja przeciwnika w grze do siebie do własnej wioski na pole Village.

Gdy twój przeciwnik wyłoży Orochimaru lub " Four Sound Ninja" do gry , przełóż tego ninja do wioski przeciwnika.

Valid:Gdy twój przeciwnik ma Sasuke Uchiha w grze, siła twojego Naruto Uzumaki w grze wzrasta +1/+0.

Możesz zorganizować drużynę z pięciu osób z tym ninja i 4 innymi geninami.

Gdy ten ninja jest w grze to możesz poszukać 1 "The Triad Colored Pills " Mission w swoim Decku, pokazać go przeciwnikowi i wziąć do ręki.Później przetasować swój Deck.

Valid:Kiedy ten ninja jest w statusie rannego, to nie jest dyskartowany nawet jeśli otrzyma obrażenia, dodatkowo jeśli ten ninja otrzyma obrażenia podczas statusu rannego to odłóż tą kartę na górę decku prawdziwego właściciela na koniec tury.

Kiedy ten ninja jest wysyłany do ataku jako główny ninja jego drużyna nie może być blokowana jako jednoosobowa drużyna.

Valid:Gdy Kiba Inuzuka jest w tej samej drużynie z tym ninja to Kiba dostaje +1/+0.

Kiedy ten ninja jest umieszczony w grze to ciągniesz 1 kartę.
Jeśli drużyna tego ninja jest blokowana przez 1 lub więcej ninja bez znaku Leaf to zdyskartuj jedną ze swoich kart Chakra.

Kiedy ten ninja jest umieszczony w grze gdy masz 1 lub mniej Battle Rewards , to wygrywasz 1 Battle Rewards.Jeśli drużyna tego ninjy jest blokowana przez 1 lub więcej ninja bez znaku Leaf to zdyskartuj 1 ze swoich kart Chakra.

Valid:Jeśli ten ninja jest wysyłany do walki to umieść jedną Ninja Blade monetę na nim.Jeśli ten ninja ma 2 lub więcej Mission monet na końcu tury to odkładasz go żeby pociągnąć jedną kartę z Decku.

Gdy 1 z twoich ninja otrzyma dokładnie 2 obrażenia lub więcej od karty Jutsu to możesz zmniejszyć te obrażenia o 1. Ten efekt może być zastosowany najwyżej 2 razy na turę.

Na początku twojej Battle Phase możesz umieścić 1 ninja Genina ze znakiem Leaf w dowolnej pozycji w drużynie.

Jeśli masz 1 lub więcej ninja z symbolem Lighting w grze to ten ninja nie jest ograniczony dołączaniem raz na jedną turę.

Kiedy drużyna tego ninja wygra lub zwycięży bitwę to przełóż 1 Battle Rewards przeciwnika jeśli jakieś ma do prawdziwego właściciela na pole Chakry.

Na początku tej tury jeśli ten ninja nie ma monety Growth na sobie , to zdyskartuj 2 karty Chakry umieść 1 Growth monetę na nim.

Na początku tej tury jeśli ten ninja ma monetę Growth to możesz zdyskartować 2 karty Chakry i umieścić monetę Growth na nim.

Na początku tej tury jeśli ten ninja ma monetę Growth to możesz zdyskartować 2 karty Chakry i umieścić monetę Growth na nim.

Na początku tej tury jeśli ten ninja ma monetę Growth to możesz zdyskartować 2 karty Chakry i umieścić monetę Growth na nim.

Ten ninja jest położony do gry w statusie rannego.
Jeśli masz albo Orochimaru albo Kabuto Yakushi w grze to ten ninja gdy jest w grze możesz uleczyć tego ninja na końcu tej tury.

Kiedy ten ninja walczy jako blokujący w drużynie z Shikamaru Nara to drużyna tego ninja i drużyna walcząca przeciwnika na przeciwko siebie powodują Mental Power Battle.

Na końcu tej tury ten ninja jest wysyłany do ataku, możesz położyć monetę Growth na 1 ninja Genin który nie ma tej monety na sobie i jest wysyłany do ataku w tej samej drużynie z tym ninja podczas tej tury.

Gdy ten ninja otrzyma obrażenia 1 lub więcej w pojedynczej sposobności, zdyskartuj taką samą ilość chakry .Później zneutralizuj obrażenia . Jeśli nie możesz ten ninja otrzymuje obrażenia jak zazwyczaj.

Valid:Każda moneta Growth na tym ninja zostaje usunięta za monetę Growth oznaczającą +2/+2 zamiast +1/+1.

Kiedy ten ninja jest w grze umieść 1 monetę Growth na tym na każdym Sasuke Uchiha w twoim polu chakry i Discard Pile.

Kiedy ten ninja jest wysyłany do walki i odwrotnie to możesz położyć monetę Ninja Blade .Jeśli ten ninja jest głównym to drużyna ta i twojego przeciwnika walcząca na przeciwko drużyny tego ninja powoduje Mental Power Battle podczas tej tury.

Valid:Kiedy ten ninja staje się użytkownikiem karty Jutsu, to połóż monetę Ninja Blade;Jeśli jest ninją głównym i efekt karty Jutsu jest zastosowany , przełóż tą karte Jutsu na miejsce prawdziwego właściciela do reki.

Valid:Kiedy ten ninja jest usunięty w rezultacie Showdown , to ciągniesz monetę Ninja Blade.Jeśli jest ninją głównym to wraca do wioski w statusie rannego.

Kiedy ten ninja staje się użytkownikiem karty Jutsu pociągnij monetę Ninja Blade.Jeśli jest głównym ninją to każda karta chakry usunięta jako koszt jutsu wraca z pola Discard Pile do pola chakry.

Kiedy ten ninja jest w grze , ciągniesz monetę Ninja Blade;Jeśli jest głównym ninją to możesz wyłożyć 1 dodatkowego ninje podczas tej tury.

Jeśli drużyna tego ninja wygra potyczkę lub zwycięży bitwę to możesz wziąć monetę Ninja Blade;Jeśli jest ninją głównym , wybierz najwyżej dwie karty z ręki przeciwnika losowo i zdyskartuj je.

Na początku twojej tury jeśli nie masz żadnych ninja z Atrybutem Walki 'Oil' oprócz tego ninja, pociągnij monetę Ninja Blade; Jeśli jest ostatnim ninja ten ninja nie może być wysyłany do walki podczas tej tury.

Valid:Kiedy ten ninja jest zmieniony na status rannego w rezultacie Showdown to możesz zdyskartować 1 z twoich Battle Rewards . W takim przypadku, ulecz tego ninja i umieść 1 monetę Growth na nim.

Kiedy ten ninja jest w trakcie walki przed przeciwną drużyną-dwóch ninja lub więcej to ten ninja dostaje +1/+1 podczas tej tury.

Kiedy ten ninja jest wysyłany do walki, wszyscy twoi ninja:Leaf+Genin dostają +1/+1 podczas tej tury.

Kiedy ten ninja jest w twojej ręce i masz Asuma Sarutobi w grze to ten ninja dostaje -1 Koszt Wejścia.Jeśli ten ninja jest w grze podczas gdy masz Kurenai Yuhi w grze to kładziesz 1 monetę Growth na tym ninja.

Siła każdego ninja(twojego przeciwnika) z kosztem wejścia 4 lub mniejszym staje się 0/0 podczas gdy oni (jiraya i tsunade)są w trakcie walki przed tym ninja.

Valid:Kiedy ten ninja jest w grze , przełóż twój Turn Marker o 1.

Valid:Kiedy masz Haku w twoim polu chakry ten ninja nie może być celem wrogich kart Jutsu.

Kiedy ten ninja jest wysyłany do walki i i odwrotnie , możesz zamienić 1 z twoich wrogich walczących ninja na status rannego. Koszt Wejścia musi być 4 lub mniejszy.

Kiedy ten ninja jest wysyłany do walki i odwrotnie to możesz zmienić 1 z wrogich ninja walczących przed tym ninja na status rannego.Kosze wejścia tamtego ninja musi być 4 lub mniejszy.

Valid:Ten ninja może być umieszczony do gry kiedy ty zdyskartujesz będącego w grze Gaara of the Desert z kosztem wejścia 2 lub mniejszym i 2 karty chakra z symbolem Wind(wiatru) podczas twojej Mission Phase.

Kiedy ten ninja staje się użytkownikiem Jutsu , to możesz zapłacić o 2 więcej kart chakra i w dodatku koszt tego jutsu.W takim przypadku karta tego jutsu nie może być znegowana.

Valid:Kiedy ten ninja jest usunięty z gry przez efekt karty jutsu twojego przeciwnika to możesz wybrać i zdyskartować jednego z twoich innych ninja w towjej drużynie.W takmi przypadku ten ninja nie może być usunięty z gry przez efekt ninja przeciwnika czy jego jutsu podczas tej tury.

Wszystkie efekty towjego przeciwnikiaw grze Sasuke Uchiha i Kakashi Hatake są znegowane.

Valid:Kiedy któryś z twoich ninja jest w drużynie otrzymuje obrażenia lub zostaje usunięty z gry przez efekt wrogiego ninja, możesz zdyskartować 2 karty chakra, W takim przypadku żaden z twoich ninja w drużynie nie otrzymuje obrażeń i nie może być usunięty z gry przez efekt ninjy przeciwnika podczas tej tury.

Żaden Jonin lub wyższy rangą nie Platoon ninja z symbolem Lighting w twojej ręce dostaje Koszt ręki -1.

Twój przeciwnik nie może użyć żadnej przeciwnej karty Mission.

Valid:Kiedy któryś z towich ninja jest w drużynie z tym ninja, włącznie z tym ninja, gdy jest usunięty z gry przez efekt przeciwnika lub karty Jutsu, możesz wybrać lub zdyskartować 1 z ninja twego przeciwnika walczącego na przeciwko tego ninja.

Podczas Mission Phase , możesz wybrać 1 z ninja przeciwnika.Ten wybrany ninja może być wysłany do walki jako główny ninja podczas tej tury.

Kiedy ninja główny , kiedy jest nim Rock Lee lub Neji Hyuga, to główny ninja nie otrzymuje żadnych obrażeń podczas gdy jest pokonany przy Showdown.

Valid:Każdy z twoich przeciwników walczący na przeciwko tego ninja nie może zredukować lub zignorować kosztu jutsu gdy staje się uzytkownikiem karty Jutsu.

Kiedy ten ninja jest w drużynie z Shikamaru Nara to karta jutsu użyta przez tego ninja nie może być znegowana.

Możesz zmienić tego ninja na status rannego. W takim przypadku ten ninja i wszyscy inni ninja w drużynie tego ninja nie mogą być usunięci z gry przez efekt twojego przeciwnika lub wrogiej karty jutsu podczas tej tury.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez narutoSage dnia Pon 15:04, 30 Sty 2012, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Quest for Power Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin