Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Jutsu z 6 serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Eternal Rivalry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
narutoSage
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radomin

PostWysłany: Sob 13:06, 21 Sty 2012    Temat postu: Karty Jutsu z 6 serii

A oto karty Jutsu z serii 'Eternal Rivelry':


Wymagania:Atrybut Walki "Oil"
Efekt:Połóż kartę Ninja "Ninja Toad" z twojej ręki w dowolnym miejscu w swojej drużynie.Jeśli koszt wejścia Ninja jest większy niż Licznik Tur włóż ją do reki na końcu kolejki.



Wymagania:"Gamabunta"
Cel:Użytkownik
Efekt:Użytkownik dostaje +7/+0 podczas tej tury.


Wymagania:"Gamabunta"
Cel:1 Ninja
Efekt:Zadaj 2 obrażenia celowi.(np. ninjy)


Wymagania:Atrubut Walki Piasek
Cel:Użytkownik
Efekt:Cel dostaje +X/+0 podczas tej tury.
X=wartość celu, koszt wejścia.

Wymagania:Atrybut Walki Piasek+Koszt Wejścia 2 lub większy.
Efekt:Możesz wyszukać 4 karty ninja z atrybutem piasku
z góry swojej talii, pokaż je swojemu przeciwnikowi. Później odłóż resztę i przetasuj talię.

Wymagania:"Shukaku"
Cel:1 Ninja
Efekt:Zadaj 2 obrażenia celowi.

Wymagania:Ranny Ninja
Cel:Użytkownik i Ninja walczący przed użytkownikiem.
Efekt:Siła celu nie może być dodana do siły drużyny.

Wymagania:Atrybut Walki "Oil"
Cel:Wąż lub Ninja Animal(Zwierze)
Efekt:Zmień cel na status rannego.

Wymagania:Sasuke Uchicha lub Kakashi Hatake
Cel:Użytkownik
Efekt:Cel dostaje +X/+X podczas tej tury.
X=liczba nagród bitewnych twojego przeciwnika(Battle Rewards)

Wymagania:Orochimaru
Cel:Użytkownik
Efekt:Zwróć cel (Orochimaru) do swojej ręki. Później umieść Orochimaru z twojej ręki w jakiejkolwiek pozycji w drużynie(w miejscu,celu jaki ma drużyna.

Cel:Użytkownik
Efekt:Możesz zdyskartować tak dużo kart ile chcesz z góry swej talii.W tym przypadku cel otrzymuje +1/+1 dla każdej zdyskartowanej karty podczas tury.Poza tym cel dostaje "Clone Status" podczas tej tury.

Wymagania:Mężczyzna+"Clone Status"
Cel:Każdy Mężczyzna walczący przed użytkownikiem.
Efekt:Cel staje się Kobietą.Cel nie może stać się użytkownikiem Jutsu podczas tej tury.

Cel:Użytkownik
Efekt:Cel dostaje +1/+1 podczas tej tury. W dodatku następna karta Jutsu użyta w tej turze nie może być znegowana.

Wymagania:Rock Lee
Cel:Ninja walczący przed użytkownikiem.
Efekt:Jeśli masz 4 lub więcej kart w swej ręce zadaj 2 obrażenia celowi.
Jeśli masz 3 lub mniej kart zadaj 1 obrażeń. celowi.

Wymagania:Rock Lee
Cel:Ninja walczący przed użytkownikiem
Efekt:Zadaj 2 obrażenia celowi.Później zdyskartuj użytkownika na końcu tury.

Cel:Użytkownik
Efekt:Cel dostaje+2/+0 podczas tej tury.Jeśli użytkownik posiada Atrybut Walki Taijutsu możesz zdyskartować 1 karte Chakra tego Jutsu do twej ręki.

Wymagania:Sasuke Uchiha
Cel:Ninja walczący przed użytkownikiem
Efekt:Zadaj X obrażeń celowi.X(koszt Jutsu)może być zapłacone jedynie przez Chakre z symbolem Fire(Ogień).

Wymagania:Oko Sharingan
Cel:(1)Użytkownik lub (2)Ninja walczący przed użytkownikiem.
Efekt:Podczas tej tury jeśli cel(2) dostanie dodatkową siłę przez efekt Jutsu, cel(1) dostanie tą samą kwotę dodatkowej siły podczas tej tury.

Cel:Ninja
Efekt:Cel nie może wygrać żadnej nagrody bitewnej(Battle Rewards) podczas tej tury.

Cel:Użytkownik
Efekt:Użytkownik dostaje+X/+X podczas tej tury.
X=liczba kart z "Water"(wodnym) symbolem w twoim polu chakry.

Wymagania: Jonin lub wyższy rangą Ninja
Cel:Ninja walczący przed użytkownikiem
Efekt:Zmieć cel na status rannego.

Wymagania:Jonin lub wyższy rangą Ninja
Cel:Ninja walczący przed użytkownikiem
Efekt:Zdyskartuj cel.

Wymagania:Atrybut Walki Insekt
Efekt:Spójrz na 3 karty z talii twego przeciwnika i weź jedną z nich którą chcesz.Resztę zwróć w dowolnej kolejności na górze talii przeciwnika.

Wymagania:Atrybut Walki Manipulacja
Efekt:Połóż tą kartę jako Ninja z siłą 3/3 w dowolnej pozycji w swej drużynie.Wyślij tą kartę do pola chakry gdy otrzyma obrażenia lub na końcu kolejki.

Cel:1 karta Jutsu będąca w grze z 2 lub więcej specyficznymi symbolami w koszcie Jutsu.
Efekt:Zneguj cel i zdyskartuj go.

Wymagania:Jonin lub Ninja wyższy rangą
Cel:Ninja
Efekt:Zmień cel na status rannego.Ulecz cel na końcu tury.

Wymagania:Atrybut Walki Cień(Shadow)
Cel:Ninja walczący przed użytkownikiem
Efekt:Podczas tej tury siła celu staje się taka sama jak użytkownika.

Wymagania:Byakugan
Cel:karta Jutsu będąca w grze
Efekt:Zneguj cel i zdyskartuj go.

Wymagania:Byakugan+Koszt wejścia 2 lub większy.
Cel:Każdy z twoich Ninja
Efekt:Cel nie może otrzymywać obrażeń od efektu Jutsu twego przeciwnika czy od Ninjy przeciwnika.

Wymagania:Atrybut Walki Jedzenie(Food)
Cel:Użytkownik
Efekt:Cel dostaje +4/+0 podczas tej tury.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez narutoSage dnia Śro 11:28, 01 Lut 2012, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Eternal Rivalry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin