Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Ninja z 5 Serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Dream Legacy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groszek941
Administrator



Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Sob 17:46, 17 Gru 2011    Temat postu: Karty Ninja z 5 Serii

A oto Karty Ninja z 5 serii 'Dream Legacy'


None


[Legacy from the Fourth Hokage]
Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 kartę.
Valid: Każdy Ninja 'Akatsuki' w ręce twego przeciwnika dostaje -1 do Kosztu Wejścia.


[Memory of Despair]
Valid: Podczas tury ten Ninja jest przeniesiony do twojego Pola Chakry przez efekt 'Growth', każdy 'Itachi Uchiha' w twojej ręce dostaje -2 do Kosztu Wejścia.


[Errand]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do walki, pociągnij 1 kartę. Następnie, przenieś 1 z kart w twojej Ręce na górę Decku.


None


[Revenge]
Valid: Gdy masz 1 lub więcej 'Special Jonin' lub wyższej Rangi Ninja w swoim Koszu, ten Ninja dostaje +1/+1.


[Sharingan vs. Sharingan]
Gdy ten Ninja jest w twojej Ręce, jeśli twój przeciwnik ma 1 lub więcej Ninja 'Akatsuki' w swojej Wiosce, ten Ninja może być włączony do gry i umieszczony w dowolnym Teamie twojego wyboru, podczas Fazy Misji.


[Countermeasure against the Sharingan]
Valid: Gdy twój przeciwnik ma 1 lub więcej Ninja z 'Sharingan Eye' w grze, ten Ninja dostaje +1/+1.


[Reliable Comrade]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 'Kurenai Yuhi', to dostaje +1/+0.


[Reliable Comrade]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 'Asuma Sarutobi', to dostaje +0/+1.


[Combination]
Valid: Kiedy ten Ninja jest wysyłany do walki z 'Animal' Ninja w tym samym Teamie, to dostaje +1/+1 podczas tej tury.


[Partner]
Jeśli masz 'Tsume Inuzuka' w grze, to ten Ninja nie jest włączany do ograniczenia '1 Ninja na Turę.'
Valid: Ten Ninja nie może być wysłany do walki sam.


[Heteromorphy]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu.
Valid: Jeśli ten Ninja jest zniszczony będąc grze, przenieś go na spód Decku.


[Senior Adviser]
Valid: Wszyscy twoi 'Leaf' Ninja w grze dostają +1/+0.


[Senior Adviser]
Valid: Wszyscy twoi 'Leaf' Ninja w grze dostają +0/+1.


[Legendary Sitting Duck]
Za każdym razem gdy twój przeciwnik rzuca monetą Ostrza Ninja na pojedynczą okazję, to pierwszy wynik jest zawsze 'Head'.


[Mysterious Man from the Hidden Mist Village]
Valid: Kiedy ten Ninja jest wysłany do ataku, możesz wybrać i zniszczyć do 2 Chakr twojego przeciwnika na końcu Tury.


[True Heir to the Sharingan]
Jeśli twój przeciwnik nie posiada żadnego Ninja z 'Sharingan Eye' w grze, ten Ninja nie może otrzymać żadnego Damage podczas Showdown.


[Master and Pupil]
Gdy ten Ninja jest w twojej Ręce i swojej Wiosce masz 'Naruto Uzumaki' w Rannym Statusie, ten Ninja dostaje -1 do Kosztu Wejścia.


[Mastering a Secret Technique]
Valid: Gdy ten Ninja jest ranny, jeśli go wysyłasz do walki i przeciwny, możesz rzucać monetą Ostrza Ninja. Jeśli jest głowa, wróć 1 Kartę Jutsu 'Rasengan' z twego Pola Chakry lub Kosza do Ręki jego Prawowitego Właściciela.


[Rivalry in Love]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 'Sasuke Uchiha' to dostaje +0/+1.


[Building a Barricade]
Kiedy ten Ninja jest włączony do gry, twój przeciwnik nie może używać żadnej Karty Misji podczas jego Tury.


[Medical Ninjutsu]
Valid: Gdy ten Ninja jest wysłany do bloku, możesz uleczyć 1 z Ninja w grze, na końcu Tury.


[12th Birthday]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 Kartę
Valid: Zniszcz tego Ninja i pociągnij 1 Kartę na końcu Tury, gdy jest umieszczony w grze.


[Unrealized Dream]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, pociągnij 1 Kartę
Valid: Zniszcz tego Ninja i pociągnij 1 Kartę na końcu Tury, gdy jest on wysyłany do Walki i przeciwny.


[Attendant]
Valid: Gdy ten Ninja jest włączany do gry, tekst na karcie 'Tsunade' w grze, jest negowany.


[Pet]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu
Valid: Podczas Fazy Misji, gdy wystawiłeś 'Tsunade' lub 'Shizune,' możesz wystawić jeszcze dodatkowego Ninja.


[Toad Family]
Valid: Ten Ninja nie może być użytkownikiem Karty Jutsu
Valid: Każdy 'Toad' Ninja w twojej Ręce dostaje -1 do Kosztu Wejścia.


[One Mistake after Another]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, możesz przenieść 1 w grze Trwałą Kartę Misji do Pola Chakry Prawowitego Właściciela.


[Legendary Ninja of Darkness]
Kiedy ten Ninja jest wysłany do walki i przeciwnika, twój przeciwnik przenosi 1 Kartę z Ręki na górę Decku. Kiedy ten Ninja jest w Pokonanym Teamie lub Kompletnie Pokonanym Teamie twój przeciwnik pociąga 2 karty.


[Impact of the Jutsu]
Gdy ten Ninja jest 'Head Ninją', to Head Ninja walczący przeciwko temu wykorzystuje swój Status Injured, obliczając Team Power podczas Ostatecznej Rozgrywki.


[Deal]
Kiedy ten Ninja jest włączany do gry, twój przeciwnik pociąga 1 kartę. Jeśli postanawia on pociągnąć, wygrywasz 1 Nagrodę Bitewną po pociągnięciu. Jeśli tego nie zrobi, możesz wybrać do 2 kart z jego Ręki losowo i je zniszczyć.


[Effects of the Medicine]
Ten Ninja jest włączony do gry w Statusie Rannym.
Valid: Ulecz tego Ninja na końcu Tury gdy jest umieszczony w grze.


[Breakdown of Negotiations]
Ten Ninja dostaje +1/+0 podczas tury gdy jest włączony do gry. Gdy masz 2 lub więcej Rannych Ninja w grze, to ten dostaje -2/+0.


[Confrontation after a Long Separation]
Ten Ninja nie może być wysłany do gry dopóki nie będziesz mieć 'Jiraiya' w grze. Podczas gdy ten Ninja jest w twojej ręce i którykolwiek gracz ma 'Snake' lub 'Slug' Ninja w grze, Koszt Wejścia tego Ninja wynosi 0.


[Risky Bet]
Valid: Na początku twojej Tury, jeśli nie masz 'Orochimaru' w swojej Wiosce, zniszcz 1 ze swoich Ninja w grze z wyjątkiem tego Ninja.


[Reunion]
Ten Ninja nie może być włączony do gry dopóki nie masz 'Tsunade' w grze.
Valid: Gdy ten Ninja jest zniszczony przez podwójne Damage, wraca on do ręki jego pierwotnego właściciela.


[Debts]
Valid: Kiedy ten Ninja jest włączony do gry, pociągnij 2 karty. Na końcu tej samej tury, przenieś 2 Karty ze swojej ręki na spód Decku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Nie 12:27, 18 Gru 2011, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Dream Legacy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin