Forum CCG Naruto PL
Forum o kolekcjonerskich kartach do gry "Naruto"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karty Ninja z 8 serii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Battle of Destiny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
groszek941
Administrator



Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wola

PostWysłany: Pią 18:22, 27 Sty 2012    Temat postu: Karty Ninja z 8 serii

A oto Karty Ninja z 8 serii 'Battle of Destiny'


[Temporary Vessel]
Jeśli ten Ninja jest w twojej Ręce na końcu twojej tury, możesz wysłać 1 z twoich Ninja w grze z symbolem 'Water' i kosztem Wejścia 4 lub większym do twego Pola Chakry. W takim razie, połóż tego Ninja w grze w tym samym Teamie jak ten Ninja.


[Pure Anger]
Gdy twój przeciwnik ma 1 lub więcej 'Sound' Ninja w grze, to zdrowa wartość Combat tego Ninja wynosi tyle samo jakby był Ranny.


[Thirst for Power]
Gdy ten Ninja jest włączony do gry, zniszcz 1 kartę Jutsu lub Misji w twojej ręce, jeśli tego nie zrobisz, zniszcz tego Ninja.
Valid: Ten Ninja nie może być usunięty z gry przez efekt karty Jutsu lub Misji twego przeciwnika.


[Berserk]
Na początku każdej twojej tury, możesz położyć monetę Ostrza Ninja (symbolizującą monetę Lek) na tym Ninja.
Valid: Każda moneta Lek na tym Ninja jest traktowana jako moneta symbolizująca +1/+1 podczas twojej tury i -1/-1 podczas tury twego przeciwnika.


[Despair at the Clan]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, możesz zniszczyć X twoich Ninja w grze. W takim przypadku, pociągnij X liczbę kart.


[Representative of the Clan]
Valid: Każdy z twoich Ninja w grze z 'Uchiha' w imieniu, dostaje +2/+0 wyjątkowo ten Ninja.


[Motherly Love]
Valid: Twój w grze 'Sasuke Uchiha' dostaje +1/+1.


[Passionate Master and Pupil]
Każdy Ninja który otrzyma Damage od Teamu tego Ninja podczas Showdown ląduje na dno Talii jego Prawowitego Właściciela. Ten Ninja nie może być usunięty z gry przez efekt karty Ninja lub Jutsu twego przeciwnika.


[Brothers]
Gdy położysz tego Ninja w grze przez wysłanie 'Sasuke Uchiha' do twego Pola Chakry, to możesz położyć tyle monet 'Wzrostu' ile było na 'Sasuke Uchiha'.


[Strong-Arm Tactics]
Podczas Wymiany Jutsu, możesz zniszczyć 2 z twoich Chakr. W takim wypadku, wybierz 1 z poniższych tekstów: Team tego Ninja i Team walczący przeciwko niemu stosuje Walkę na Mental Power podczas tury LUB Team tego Ninja i Team walczący przeciwko niemu nie może zastosować Walki na Mental Power podczas tury.


[One Mind and Body]
Valid: Ten Ninja może być wysłany do Walki w tym samym Teamie jak 'Sakon'. Valid: Gdy jesteś Atakującym, to na początku Fazy Walki, możesz przenieść tego Ninja w grze do dowolnego z twoich Teamów.


[Protection with Bones]
Za każdym razem gdy Ninja twojego przeciwnika używa karty Jutsu kierowaną na dowolnego z twoich Ninja w tym Teamie, łącznie z tym Ninja, i jego efekt zakończył się powodzeniem, zadaj 1 Damage użytkownikowi Jutsu.


[Demon from Hell]
Valid: Ten Ninja może być wysłany do walki tylko wtedy gdy jest w tym samym Teamie jak 'Tayuya'.
Valid: Gdy jesteś Atakującym, na początku Fazy Walki, możesz przenieść tego Ninja w grze do dowolnego z twoich Teamów.


[A Great Debt]
Jeśli ten Ninja jest w twojej ręce podczas Wymiany Jutsu, i posiadasz mniej Ninja niż twój przeciwnik, możesz położyć tego Ninja jako Head w twoim Teamie tylko z 'Leaf' Ninja (Koszt Wejścia tego Ninja ma być równa lub mniejsza niż na twoim Turn Makerze).


[Mimicry]
Valid: Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak 1 lub więcej 'Kukiełek' Ninja, to żaden z Ninja w tym Zespole, w tym ten Ninja, może być celem Karty Jutsu lub Misji.


[Wind Pressure]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, możesz zobaczyć wszystkie karty w ręce twego przeciwnika, wybierz 1 kartę Misji twego wyboru jeśli jakaś jest, i zniszcz ją.


[Puppet for Capture]
Valid: Ten Ninja może tylko być wysłany do Walki w tym samym Teamie jak Ninja z 'Manipulation' Combat Attribute.
Na początku Wymianu Jutsu, możesz wybrać 1 z Ninja twego przeciwnika walczących przeciwko temu Ninja, wybrany Ninja nie może być wysłany do Walki podczas następnej tury.


[Puppet Show]
Valid: Ten Ninja może tylko być wysłany do Walki w tym samym Teamie jak Ninja z 'Manipulation' Combat Attribute.
Gdy ten Ninja walczy, koszt dowolnej 'Puppet Show, Secret Black Move, Iron Maiden' karty Jutsu w twojej ręce jest redukowane o 1 symbol 'Wind'.


[Risky New Jutsu]
Ten Ninja może być tylko włączony do gry przez poniższy tekst: Jeśli ten Ninja jest w twojej ręce podczas twojej Fazy Misji i posiadasz zarówno 'Kiba' jak i 'Akamaru' w grze, możesz położyć tego Ninja w grze przez przesunięcie obojga, 'Kiba Inuzuka' i 'Akamaru' do swego Pola Chakry. (Koszt Wejścia tego Ninja musi być równy lub mniejszy niż na Turn Makerze).


[Desperate Pursuit]
Valid: Gdy ten Ninja jest wysyłany do Ataku sam, wybierz 1 z Teamów twego przeciwnika. Ten Team może być blokowany tylko przez wybrany Team.


[Last-Ditch Escape Attempt]
Valid: Gdy posiadasz obojga tych Ninja i 'Akamaru' w grze, jeżeli jeden z nich lub oba są zniszczeni, ci Ninja są przenoszeni do ręki Prawowitego Właściciela zamiast do Kosza.


[Determination to Repay the Trust]
Jeśli ten Ninja jest Tylnym gdy posiadasz 'Shikamaru Nara' w grze, użyj wartość Combat zamiast Support w kalkulacji Mocy tego Teamu.


[For Those Who Believe in Me]
Valid: Gdy ten Ninja jest zniszczony gdy jest w statusie Injured, możesz zadać 1 Damage dla 1 Ninja walczącego przeciwko temu Ninja.


[Reasonable Choice]
Valid: Podczas Fazy Organizacji twego przeciwnika, możesz wrócić tego w grze Ninja do ręki jego Prawowitego Właściciela. W tym przypadku, możesz umieścić 1 z obojga 'Naruto Uzumaki' lub 'Shikamaru Nara' w twoim Koszu w grze.


[The Most Powerful Pike]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i nie masz karty Misji 'Power of State 2' w grze, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia i +1 do Kosztu Ręki.
Gdy ten Team tego Ninja zwycięży, zdobywasz 1 Nagrodę Bitewną. Gdy Team tego Ninja Kompletnie zwycięży, zdobywasz 2 Nagrody Bitewne.


[How to Beat the Game]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i nie masz karty Misji 'Power of State 2' w grze, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia i +1 do Kosztu Ręki.
Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki i przeciwnika, możesz rzucić monetą Ostrza Ninja; Jeśli jest głowa, zadaj 1 Damage jednemu z Ninja twego przeciwnika.


[Meal]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i nie masz karty Misji 'Power of State 2' w grze, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia i +1 do Kosztu Ręki.
Gdy ten Ninja jest wysyłany do Walki, możesz wybrać i zniszczyć 1 Chakr twego przeciwnika. W takim przypadku, przenieś 1 z kart w twym Koszu do twego Pola Chakry.


[Twin Demon Attack]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i nie masz karty Misji 'Power of State 2' w grze, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia i +1 do Kosztu Ręki.
Gdy ten Ninja jest w tym samym Teamie jak Ukon to dostaje +2/+2.


[Sound of the Evil Spell]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i nie masz karty Misji 'Power of State 2' w grze, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia i +1 do Kosztu Ręki.
Każdy Ninja walczący przeciwko temu Ninja dostaje -1/-1.


[Special Power]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i karta Misji 'The Final Valley' nie jest w grze, to ten Ninja dostaje +2 do Kosztu Wejścia.
Valid: Ten Ninja nie może być celem karty Jutsu twego przeciwnika i nieefektywne są efekty kart Ninja twego przeciwnika.


[Special Power]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i karta Misji 'The Final Valley' nie jest w grze, to ten Ninja dostaje +2 do Kosztu Wejścia.
Valid: Ten Ninja nie może być celem karty Jutsu twego przeciwnika i nieefektywne są efekty kart Ninja twego przeciwnika.


[Search for Sasuke]
Valid: Gdy twój przeciwnik ma 'Sasuke Uchiha' w grze, to ten Ninja dostaje +0/+2.


[Accurate Analysis]
Valid: Wszyscy twoi Ninja w grze którzy nie mają efektu (w tym Ninja którzy posiadają negowanie efektów) dostają +1/+1.


[Intensive Care]
Na końcu twojej tury, możesz zniszczyć do 2 kart Chakry z symbolem 'Wind'. W takim razie, wybierz i przenieś 1 kartę z Kosza na Górę Talii Prawowitego Właściciela.


[The Worst Outcome]
Na końcu tury gdy ten Ninja jest wysłany do Walki, możesz przenieść 1 z 'Genin' Ninja którzy znajdują się w Koszu do ręki Prawowitego Właściciela.


[Mission for Adults]
Valid: Gdy ten Ninja walczy, to każda Ninja 'Kobieta' w tym Teamie dostaje +1/+0 a każda Ninja 'Kobieta' walcząca przeciwko temu Ninja dostaje -1/+0.


[Immense Power]
Gdy ten Ninja jest wysłany do Walki, to możesz poszukać 1 karty Jutsu z 'Wymaganiem: 'Sand' Combat Attribute' wśród 5 kart z Góry Talii, pokaż ją przeciwnikowi, i włóż do swojej ręki. Następnie, zwróć pozostałe karty i potasuj Talię.


[Assault from Behind]
Gdy ten Ninja jest w twojej ręce i nie masz karty Misji 'Power of State 2' w grze, to ten Ninja dostaje +1 do Kosztu Wejścia i +1 do Kosztu Ręki.
Podczas Wymiany Jutsu, możesz zmienić pozycje Head Ninja i Tylnych walczących przeciwko temu Ninja.


[Precious Friend]
Gdy ten Ninja jest włączany do gry, połóż monetę Ostrza Ninja symbolizującą +1/+1 na tym Ninja dla każdych 2 kart w twojej ręce. (Zaokrąglone w Dół)


[SNAKE'S GLARE]
Gdy ten Ninja walczy, moc każdego Ninja w tym Teamie, również ten Ninja, i każdy Ninja walczący przeciwko temu Ninja wynoszą oryginalną drukowaną wartość i nie można jej zmienić.


[TARGETED PREY]
Jeśli ten Ninja jest wysłany do Ataku jako Head Ninja, możesz skorzystać z poniższego tekstu po Showdown: Wybierz i zadaj 1 Damage Ninja twego przeciwnika który został wysłany do bloku jako Head Ninja podczas tej tury.


[ABSORPTION OF THE DAMAGE]
Gdy ten Ninja jest wsparciem, i Head Ninją w tym Teamie jest ktoś z 'Sound', możesz zredukować Damage o 1, jakie Head Ninja otrzymał po użyciu karty Jutsu lub przez efekt karty Ninja przeciwnika.


[BETTER POWER OF INSIGHT THAN SHARINGAN EYE]
Valid: Gdy ten Ninja walczy, możesz zniszczyć 1 kartę Chakry z symbolem 'Earth' aby zanegować i zniszczyć kartę Jutsu z 'Wymaganiem: Sharingan Eye' będąca użyta przez twojego przeciwnika.


[TASTELESS AND ODORLESS DRUG]
Gdy ten Ninja jest przeciwny, możesz położyć 2 monety ostrza Ninja (symbolizujące Drug Coin) na 1 z Ninja twego przeciwnika walczącemu przeciwko temu Ninja.
Valid: Ninja z Drug Coin nie może być wysłany do Walki. A gracz który kontroluje 1 lub więcej Ninja z Drug Coin może usunąć z każdego z nich na początku swojej tury.


[PROTECTION]
Valid: Dowolny Ninja w tym Teamie, również ten Ninja, nie może być celem karty Jutsu twego przeciwnika i nieefektowne są efekty kart Ninja twego przeciwnika.


[THE LIMITS OF MY ABILITY]
Na początku swojej tury, możesz zniszczyć w grze 'Fugaku Uchiha' i 'Mikoto Uchiha'. W takim przypadku, możesz poszukać 2 karty twego wyboru w swojej Talii, pokaż je przeciwnikowi i włóż do swojej ręki. Następnie, potasuj Talię.


[OUTSTANDING SENSE OF SMELL]
Gdy ten Ninja jest wysłany do Walki, odkryj kartę z Góry swojej Talii. Jeśli jest to karta Ninja, włóż ją do ręki i przenieś 1 kartę z ręki na dno swojej Tali. Jeśli nie jest to karta Ninja, przenieś ją spowrotem na Górę swojej Talii.


[THE FIFTH GATE OPENED!]
Valid:Na początku swojej tury, połóż monetę Ostrza Ninja (symbolizującą monetę Gate) na tym Ninja. Dla każdej monety Gate na tym Ninja, ten Ninja dostaje +1/+0. Gdy położysz już 5-tą monetę Gate na tym Ninja, zniszcz tego Ninja na końcu tej tury.


[TRACKING BY INSECTS]
Podczas Wymiany Jutsu, jeśli ten Ninja jest Bez czynnym Ninja, możesz położyć tego Ninja w dowolnej pozycji w dowolnym twoim walczącym Teamie.

[RESOLUTION]
Gdy ten Ninja jest przeciwny, jeśli Moc Teamu tego Ninja jest niższa niż Team walczący przeciwko temu Ninja, to ten Ninja może używać karty Jutsu z 'Wymaganiem: Byakugan' bez płacenia kosztu Jutsu podczas tej tury.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez groszek941 dnia Sob 11:58, 28 Sty 2012, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CCG Naruto PL Strona Główna -> Battle of Destiny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin